Powitanie

Powitanie umożliwia osobie dzwoniacej połaczenie z wybranym numerem wewnetrznym. Wyboru dokonuje ona po wysłuchaniu komunikatu (powitania), wprowadzajac odpowiedni numer z klawiatury telefonu. Jeżeli numer nie zostanie wprowadzony, możliwe jest przełaczenie połaczenia na dowolne konto lub usługe. Przykładowe powitanie, zdefiniowane w panelu FreecoNet, może brzmiec "Witamy w naszej firmie! Wybierz trzycyfrowy numer wewnetrzny lub poczekaj na zgłoszenie operatora."

Usługe konfiguruje sie w panelu FreecoNet, w szybki i przyjazny dla użytkownika sposób. Usługa Powitanie wykorzystuje technologie syntezy mowy z tekstu pisanego, podanego w trakcie jej konfiguracji. Tekst może zostac zapisany w jezyku polskim, angielskim badz rumunskim (wiecej jezyków wkrótce) i w każdej chwili byc dowolnie modyfikowany. Usługe można dowolnie łaczyc z innymi usługami. Może byc też ona dostepna bezposrednio, pod wybranymi numerami miejskimi lub skróconymi.